2007-10-18

SARRERA



Hello everyboby!! Nire izena Maider da eta blog honetan drogei eta prostituzioari buruz hitz egingo dut, interes handiko gaiak direla uste dudalako eta beraien mundua, pentsamenduak eta ikuspuntuak zeintzuk diren hobeto ezagutzeko aukera aproposa da eta.


Lehendabizi, esan beharra dut, blog honetan nire iritzia plazaratzen ahaleginduko naizela eta zuen iritzia ere konpartitzea espero dudala, anonimoa edo ez izanez.

Gainera, edonolako galdera edo dudarik izanez gero, bota ezazue, konpromesurik gabe, nik erantzuten saiatuko naz eta, dudarik gabe!

Prostituzioaren eta drogaren mundu hau guk uste dugun baino gertuago dago eta gai hauei buruz sakonki hitz egitea idea ona dela uste dut, beraz,esan beharreko guztia esanda, goazen drogaren eta prostituzioaren mundu honetan murgiltzera!

3 comentarios:

iraaaaan! dijo...

aupa prexioxa!!!!! jaja eztakit ze idatzi ee! gaixe ipintteozunien esplaiaukonaz, ta ganera geur be gogo andirik eztaukot idazteko... baia bueno egongo ga potxola!!!!

iraaaaan! dijo...

ai jesus bakit ze esan binaben neuk be drogaei buruzko klase bat dekot aurten!!! kriston exitue deko!

Anónimo dijo...

aupa!!! bueno k yo te digo k me encanta eeeeee pero k todavia no e tenido tiempo de leerlo entero, ya lo are....trankil. un besito enorme wapissima!!!!!!!!!!