2008-01-17

Mmmmmmmm


Orain arte bakarrik hitz egin dut cocaina, kanabissa eta heroinari buruz eta denok dakizuenez hainbat droga gehiago daude, batzuk legalak direnak eta beste batzuk aldiz, ilegalak direla, baina hala ere berdin kontsumitzen dira.

Gehien ezagutzen ditudan drogak hauek dira, nire inguruan gehien kontsumitzen direnak direlako eta logikoa denez, informatuagoa nago blog honetan orain arte aipatutako drogetaz, besteetaz baino.

Orain esango dudana uste dut gehienek jakingo dozuela baina hala eta guztiz ere esango dot, apurbat zentratzeko. Lehen esan dodan moduan, droga legalak eta ilegalak daude eta baita ere landare sendagarriak.

1. Droga ilegalak:

2. Droga legalak:

3. Landare sendagarriak:


Nire galdera da, zergaitik kontsumitzen dituguz drogak? Zer lortu nahi dugu?Galderau hauei erantzun bat aurkitzea oso zaila da, suposatzen dut, drogak hartzen ditugunena plazerra sentitzen dugula, eta askotan dibertitzeko modu desberdin bat da. Norberak jakingo dau zer egin bere bizitzarekin, kontsumitu, ez kontsumitu... Ez nago ez bataren ez bestearen alde, bakoitzak argi eduki behaqr ditu zeintzuk diren bere limitazioak eta horietatik abiatuz, bide bat edo beste bat hartuko du. Mundu honetan hainbat gauza dira txarrak.... ez drogak bakarrik.

Drogak oso txarto ikusita daude gaur egun, duten eragin negatiboagatik, baina ondorio positiboak badute ere, nahiz eta momentukoak bakarrik izan. Honekin zera esan nahi dut, badakit drogak kontsumitzea ez dela batere komenigarria baina burua erabiliz, gaur egun dagoenaz kontzientea izanik, eta kontrol apur bat eukiz gero, gauzak aldatzen dira. Ez? Bueno ez dakit, hau pentsatzeko gai bat da. Badakigu txarrak direla baina, orduan, zergaitik kontsumitzen ditugu?Pfffffffffffffff.....

Kontusmitu nahi baduzu kontsumitu, baina ez utzi drogak zu kontsumitzea, burua erabili.

No hay comentarios: